2011年9月12日月曜日

Once Upon A ...Sketch Sep. 1st challenge

こんにちは☺

今回はOnce Upon A ...Sketchに挑戦しました。
と言うか、このスケッチが好きで、

しかもポニョさんとまちゅ♪さんがGDTで参加されてるので!!

自分も盛り盛りで作ろうと決意=3


スケッチはコチラ。


そしてLOはコチラ。


最初はピンクな世界をイメージしてたけど、
作っててどんどん変わっていきました。
でも納得いく作品ができて、かなりお気に入りなので
投稿することも決めました☆(最初は作ってみただけだった…)

タイトル(年号)とジャーナルが必要みたいで、
完成後に後付けで足しましたが、本当は足したくなかった!!
自分の字が嫌いだから…w

8 件のコメント:

  1. Wow! This is just beautiful! Love your colors and the small details! Tks. for joining us at OUAS!

    返信削除
  2. Just stunning! The beautiful soft accents are perfect! Thank you for playing along at OUAS!

    返信削除
  3. wow! beautiful page!
    Thank you for playing along with us at OUAS!

    返信削除
  4. Pure joy and total sweetness - gorgeous page!

    返信削除
  5. Awwwwww...this is SO sweet & adorable! Beautiful design!Thank you for playing along at OUAS!

    返信削除
  6. This is so sweet and pretty.
    Thank you for playing along at OUAS!

    返信削除
  7. WOW...this is simply adorable! Thank you so much for playing along at OUAS! ~Gerry~

    返信削除
  8. This is lovely! Thanks for playing at OUAS :)

    返信削除